Известие

Collapse
No announcement yet.

Ксенон проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
    При мене пък като смених баласта с нов започна да трепти светлината.
    С китайските баласти така. Я вземи един Филипс да видим ще трепти ли?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      При алфата и късите и дългите си имат собствено реле.

      късите имат реле, но дългите не
      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
        късите имат реле, но дългите не
        Е как не бе колега? И габарита даже има реле.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          С китайските баласти така. Я вземи един Филипс да видим ще трепти ли?
          Е, че стария баласт на другия фар е китайски, ама не трепти.
          Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

          Comment


          • #20
            колега ОЕМ , според мен вече и ЛОСТЧЕТО и РЕЛЕТО ти са за смяна,веднага ще обясня и защо - след като лосчето започне да не контактува добре ,съответно то подава различно напрежение (един път 12V ,друг път 9V, колкот си иска) на бобинката на релето за късите светлини.Тази бобинка съответно затваря силовия контакт един път добре,друг път не чак толкова (зависи от напрежението което получава) и така се образува нагар по пъпките на релето,от там и лошия контакт.И така стигаме то тия 9V които казваш ти и ксенона започва да изключва понеже няма нужното напрежение за да работи нормално.С халогенките може да не си го забелязвал това,щото крушките работят и на по ниско напрежение,т.е. при тях го няма това премигване като при ксенон баластите.
            дано съм бил полезен
            Най-просто решение - слагаш си някакво ключе и чрез него подаваш напрежение на бобинките на релетата за ксеноните, т.е. късите ти ще се включват от ключето което сложиш.Малко кофти,но като за начало те съветвам това,хем ще провериш дали не са се увредили баластите следствие от тия неща писани по-горе.
            Last edited by mirchozo; d.m.y г., 17:30.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Оправих проблема.

              Значи снощи като съм мерил сигурно не съм допрял добре мултицета. На входа на релето имам 11,3 волта при незапален двигател. Каквото и да правя толкова си е. Превключвах, спирах, пусках - 11,3 волта. Нормално като се има предвид консумацията. При запален двигател са 13 волта. Това на входа на допълнителните релета.

              Когато превключвам обаче има спад на напрежението и реленцата изключват. За това паралелно на входа на реленцата сложих по един кондензатор 4700 мФ / 25 волта. Исках на 16 волта, но нямаха в магазина. Как да е. Кондензаторите компенсират спада в напрежението и сега реленцата не изключват вече

              Може би имам и проблеми по лостчето на волана, но ето евтино решение Не ми се сменят лосчета сега първо защото не съм се убедил че е в тях проблема и второ защото не ми се дават 300 лв. за тях.

              Реших си проблема с 5 лв. Доволен съм.

              P.S. Крушките пак трептят. Въпреки, че имам стабилни 13 волта на входа на баластите. Явно баластите са от много хубавите. Ама така ще е.
              Last edited by oem; d.m.y г., 19:53.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                то не е от особено значение дали са на 16V или 25V ,просто единия е с малко по добри изолационни качества,иначе вс друго вътре си е същото
                инак верно има доста "добри" баласти и крушки на пазара, с надписи "made in china"
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  то не е от особено значение дали са на 16V или 25V ,просто единия е с малко по добри изолационни качества,иначе вс друго вътре си е същото
                  инак верно има доста "добри" баласти и крушки на пазара, с надписи "made in china"
                  То ясно, че няма значение. Бяха двойно по-скъпи аз за това казах

                  Иначе 180 лв. дадох тогава за този ксенон и излезна голямо дръвце.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    При алфата и късите и дългите си имат собствено реле.
                    Къде?
                    Има едно реле,което оставя късите включени заедно с дългите.Друго не съм видял.
                    За да не трептят крушките трябва да отвориш баластите и на входа на 12-те волта след защитния диод да сложиш развързващ кондензатор поне 1000мФ. После пак силикон и затваряш.
                    Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 21:51.
                    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                      Къде?
                      Има едно реле,което оставя късите включени заедно с дългите.Друго не съм видял.
                      е точно това и аз казвам щото съм го видял от схемата (а и на самата кола) ама на колегато OEM не му се вярва.
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                      Comment

                      Working...
                      X