If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
колега ОЕМ , според мен вече и ЛОСТЧЕТО и РЕЛЕТО ти са за смяна,веднага ще обясня и защо - след като лосчето започне да не контактува добре ,съответно то подава различно напрежение (един път 12V ,друг път 9V, колкот си иска) на бобинката на релето за късите светлини.Тази бобинка съответно затваря силовия контакт един път добре,друг път не чак толкова (зависи от напрежението което получава) и така се образува нагар по пъпките на релето,от там и лошия контакт.И така стигаме то тия 9V които казваш ти и ксенона започва да изключва понеже няма нужното напрежение за да работи нормално.С халогенките може да не си го забелязвал това,щото крушките работят и на по ниско напрежение,т.е. при тях го няма това премигване като при ксенон баластите.
дано съм бил полезен
Най-просто решение - слагаш си някакво ключе и чрез него подаваш напрежение на бобинките на релетата за ксеноните, т.е. късите ти ще се включват от ключето което сложиш.Малко кофти,но като за начало те съветвам това,хем ще провериш дали не са се увредили баластите следствие от тия неща писани по-горе.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Значи снощи като съм мерил сигурно не съм допрял добре мултицета. На входа на релето имам 11,3 волта при незапален двигател. Каквото и да правя толкова си е. Превключвах, спирах, пусках - 11,3 волта. Нормално като се има предвид консумацията. При запален двигател са 13 волта. Това на входа на допълнителните релета.
Когато превключвам обаче има спад на напрежението и реленцата изключват. За това паралелно на входа на реленцата сложих по един кондензатор 4700 мФ / 25 волта. Исках на 16 волта, но нямаха в магазина. Как да е. Кондензаторите компенсират спада в напрежението и сега реленцата не изключват вече
Може би имам и проблеми по лостчето на волана, но ето евтино решение Не ми се сменят лосчета сега първо защото не съм се убедил че е в тях проблема и второ защото не ми се дават 300 лв. за тях.
Реших си проблема с 5 лв. Доволен съм.
P.S. Крушките пак трептят. Въпреки, че имам стабилни 13 волта на входа на баластите. Явно баластите са от много хубавите. Ама така ще е.
то не е от особено значение дали са на 16V или 25V ,просто единия е с малко по добри изолационни качества,иначе вс друго вътре си е същото
инак верно има доста "добри" баласти и крушки на пазара, с надписи "made in china"
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
то не е от особено значение дали са на 16V или 25V ,просто единия е с малко по добри изолационни качества,иначе вс друго вътре си е същото
инак верно има доста "добри" баласти и крушки на пазара, с надписи "made in china"
То ясно, че няма значение. Бяха двойно по-скъпи аз за това казах
Иначе 180 лв. дадох тогава за този ксенон и излезна голямо дръвце.
При алфата и късите и дългите си имат собствено реле.
Къде?
Има едно реле,което оставя късите включени заедно с дългите.Друго не съм видял.
За да не трептят крушките трябва да отвориш баластите и на входа на 12-те волта след защитния диод да сложиш развързващ кондензатор поне 1000мФ. После пак силикон и затваряш.
Comment